Odstoupení od smlouvy + Reklamační protokol
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY SPOTŘEBITELEM
Dle ust. § 1829 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit, v případě uzavření smlouvy distančním způsobem nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory, a to do čtrnácti (14) dnů od dne převzetí zboží a je-li předmětem kupní smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
Growway Garden s.r.o., Tomáškova 2738/4, 746 01 Opava, IČ: 04257715, DIČ: CZ04257715
Internetový obchod: www.growway-garden.cz
E-mailová adresa: shop@growway-garden.cz
Telefonní číslo: +420 604 239 376
podpis:.................................................
Nepoškozené zboží zašlete nebo vraťte osobně (Po - Pá: 9:30 - 18:00, So: 9:30 - 12:30, ne na dobírku) na adresu: Growway Garden s.r.o., Kamenná prodejna Opava, Tomáškova 2738/4, 746 01 Opava, a to do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.
odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro
jeho osobu a od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným
zbožím.
REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ:
DIČ:
Poznámky:
Zpáteční adresa pro zaslání zboží:
(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
Kontaktní osoba:
Telefon:
E-mail:
Reklamované zboží:
Datum nákupu:
(Datum vystavení faktury)
Číslo faktury:
Podrobný popis závady: *
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace.
Návrh způsobu řešení reklamace:
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:
1. Zboží bude předáno prodávajícímu k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (kupující zodpovídá za tento obal), na náklady kupujícího.
2. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno kupujícím. Pokusy kupujícího o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!
3. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch kupujícího v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží odesláno kupujícímu. Pokud kupující předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si prodávající právo prodloužit tuto dobu.
Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: ___________________________
Prodávající:
Growway Garden s.r.o.
Tomáškova 2738/4
746 01 Opava
IČ: 04257715, DIČ: CZ04257715
Reklamované zboží zašlete nebo předejte osobně na adresách:
Brno
Growway Garden s.r.o., Kamenná prodejna Brno, Horova 1671/18, 616 00 Brno-Žabovřesky
Po - Pá: 10:00 - 18:00, So: 10:00 - 12:30
Opava
Growway Garden s.r.o., Kamenná prodejna Opava, Tomáškova 2738/4, 746 01 Opava
Po - Pá: 9:30 - 18:00, So: 9:30 - 12:30
Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje:
Vyjádření k reklamaci:
Datum: __________________ Podpis prodávajícího: ______________________________
Grow sortiment
- CO2
- CBD PRODUKTY
- DIGITÁLNÍ VÁHY
- EXTRAKCE A LISOVÁNÍ
- CHILLI SEMENA
- HNOJIVA
- HYDROPONIE, AEROPONIE
- KLONOVÁNÍ
- KOSMETIKA
- KUŘÁCKÉ POTŘEBY
- LITERATURA
- MĚŘÍCÍ PŘÍSTROJE
- MĚŘIČE SVĚTLA
- NEUTRALIZACE ZÁPACHU
- ODĚVY A DOPLŇKY
- ODRAZOVÉ FÓLIE
- OCHRANA ROSTLIN
- OSVĚTLENÍ
- PĚSTEBNÍ BOXY
- PĚSTEBNÍ MÉDIA
- PĚSTEBNÍ NÁDOBY
- PĚSTITELSKÉ POTŘEBY
- PĚSTITELSKÉ DÁRKY
- PRO NAŠE MAZLÍČKY
- SEMENA
- TEPLOTA A VLHKOST
- ÚPRAVA VODY
- VENTILACE
- VŠE PRO MICROGREENS
- ZÁVLAHA
- ZVÝHODNĚNÉ SETY
- !!! BLACK FRIDAY !!!
Výrobci
Hnojiva
Kterého výrobce hnojiv preferuješ?
Biobizz (19%)
Plagron (16%)
Powder feeding - GHS (14%)
Mills (9%)
Hesi (6%)
Atami (10%)
Advanced hydroponics of Holland (6%)
Guanokalong (5%)
Canna (6%)
GHE (5%)
Metrop (6%)
Anketa
Jakou značku substrátu preferuješ?
Mills (21%)
Canna (27%)
Biobizz (21%)
Plagron (15%)
Gold Label (16%)